Noutati
- Noutati
S-a lansat grupul "Ce sa faci cand stai acasa"!
Campania nationala de informare "Octombrie - Luna Asigurarilor de Locuinte" se apropie de finalul oficial, insa siguranta caselor noastre ramane mai importanta ca niciodata. Tocmai de aceea, discutiile privind modalitatile de protectie a locuintelor vor continua si in lunile urmatoare.
In acest context, pentru a mentine interactiunea cu toti cei care isi iubesc locuinta si pentru a le da posibilitatea sa se implice direct in conversatie, in cadrul proiectului "Octombrie - Luna Asigurarilor de Locuinte 2020" a fost lansat grupul de Facebook "Ce sa faci cand stai acasa".
Grupul este dedicat tuturor celor care incearca sa transforme timpul petrecut acasa in momente originale, relaxante, utile, placute sau creative. De asemenea, grupul de adreseaza si:
- celor care petrec mai mult timp acasa decat inainte si au nevoie de idei noi despre ce sa mai faca "pe acasa"
- celor care lucreaza de acasa si cauta sfaturi utile pentru a se concentra sau a se organiza mai bine
- celor care sunt pasionati de proiecte si hobby-uri DIY
- tuturor introvertitilor (dar si extravertitilor) care cauta idei "de stat acasa"
- ... si nu numai
Alatura-te acum grupului de Facebook!
Despre campanie
Campania nationala de informare "Octombrie - Luna Asigurarilor de Locuinte" este desfasurata de APPA - Asociatia Pentru Promovarea Asigurarilor, cu sprijinul UNSAR - Uniunea Societatilor de Asigurare-Reasigurare din Romania si PAID Romania.
Partenerii campaniei sunt: OMNIASIG VIG, ALLIANZ-TIRIAC Asigurari, EUROINS Romania, GROUPAMA Asigurari, GRAWE Romania, GOTHAER Asigurari Reasigurari, DESTINE Broker, FUNK Broker, ASIROM VIG, ERGO Asigurari, RENOMIA SRBA Insurance Broker, ABC Asigurari Reasigurari SA, ASITO Kapital, GENERALI Romania, EUROLIFE, GLOBASIG Broker, GrECo Romania, INTER Broker, AON Romania, DAW Management, ROMINSURANCE, GARANTA Asigurari, CAMPION Broker, HOBBIT Broker, OTTO Broker, Asociatia Romana pentru Locuinte CASA PLUS si Liga Asociatiilor de Proprietari HABITAT.
Mesajele de informare ale campaniei sunt transmise catre publicul larg si cu sprijinul Partenerilor Media: RFI Romania, Asiguropedia.ro, Revista BIZ, Ziua Veche si SpatiulConstruit.ro.